Cégünk több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik az egészségügyi informatika területén, ahol Magyarországon piacvezető szerepet tölt be. Az anyavállalat szakmai és kapcsolati támogatásával, szervezeti felépítésünknek köszönhetően,  a Pan-Inform Kft.-ben nagyobb figyelmet tudunk fordítani a folyamatban lévő megbízásokra, gyorsabban és rugalmasabban tudunk reagálni a piac és az ügyfelek igényeire, amit a fejlesztési folyamatok felgyorsításával és nagy létszámú, magasan képzett, hatékony támogató csapatunkkal tudunk megvalósítani. Cégünk az innováció terén is az élen jár, számunkra a tudás és a kreativitás kiemelkedő fontosságú.

A vállalat egészségügyi portfóliójában az intézményközi kommunikációtól az integrált egészségügyi gazdasági rendszeren át az mHealth-ig, a megoldások széles választéka megtalálható. Termékeinket sok éves egészségügyi informatikai tapasztalatunkra építve, az aktuális jogszabályoknak és GDPR követelményeknek megfelelve fejlesztjük. Előremutató, korszerű megoldásokat nyújtunk, amelyek hatékonyan segítik az egészségügyben dolgozók munkáját, és képviselik a betegek érdekeit. Az ügyfelekkel szoros kapcsolatot tartva, fellhasználóbarát működést alakítottunk ki. Szerződéseinkben vállalunk szoftver- és jogszabálykövetést, HelpDesk szolgáltatást, valamint egyéb kiegészítő tevékenységeket, mint például készenléti szolgáltatás, tanácsadás, rendszerintegráció, bevezetés támogatás, oktatási szolgáltatások, emelt szintű üzemeltetés támogatás stb.

A termékpaletta legfontosabb eleme a saját fejlesztésű MedSolution integrált kórházi informatikai rendszercsalád. e-MedSolution rendszerünket használja az ország négy orvostudományi egyeteme, de jelentősebb számban használják az ország határain kívül is, például Csehországban és Romániában, Boszniában pedig az ország négy kantonjának teljeskörű egészségügyi ellátását támogatjuk – háziorvostól az egyetemi intézményekig az e-MedSolution rendszert használják. Termékeink egyszerűen használhatók, mégis komplex intézményi és intézményközi folyamatok lefedésére alkalmasak, az EESZT-hez illeszkedő klinikai rendszerek, melyek az egészségügy minden területén megoldást nyújtanak.

 

Néhány tény rólunk

0
Ügyfél
0
EZER felhasználó
0
MILLIÓ eset évente
0
Munkatárs

Stabilitás, megbízhatóság, biztos háttér!

Lépjen kapcsolatba velünk!

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, TÁMOGATÁS, TANÁCSADÁS

Támogató csapatunkban 35 kolléga dolgozik az ügyfelek elégedettségének megtartásán. Kollégáink, cégünk Budapesti, Debreceni, Szegedi és Balatonfüredi telephelyén dolgoznak. Szerződéseinkben vállalunk szoftver- és jogszabálykövetést, 5*8 órában HelpDesk szolgáltatást, távoli rendszerfelügyeletet, valamint 7*24 órában készenléti szolgáltatást. Tanácsadóink kiemelt figyelmet fordítanak ügyfeleink igényeinek pontos megismerésére, és az igények ügyfél számára legoptimálisabb megoldására. Termékeink bevezetése során fokozott támogatást nyújtunk az intézményeknek, igény szerint biztosítunk rendszergazdai és végfelhasználói oktatásokat, valamint emelt szintű üzemeltetést, helyszíni konzultációt.
Oravecz Mónika, Üzemeltetési Vezető

AGILIS FEJLESZTÉS, AHOL A MEGRENDELŐ IS CSAPATTAG

Fejlesztő csapatunkban közel félszáz kolléga dolgozik azon, hogy termékeink használatával a betegellátás folyamata biztonságossá, az egészségügyi személyzet munkája pedig hatékonnyá váljon. Fokozott figyelmet fordítunk rá, hogy a gyakran és gyorsan változó jogszabályi környezetben a működés naprakész legyen - agilis módszertan szerint dolgozunk, így akár kéthetente tudunk új verziókat szállítani. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink egyedi igényeire megtaláljuk a megfelelő megoldást, az intézményi adatokból a napi működést támogató információt állítsunk elő, továbbá felkutassuk és bemutassuk az egészségügyi informatikában rejlő lehetőségeket új, innovatív megoldásokon keresztül.
Szőllőssy Gyula, Fejlesztés Vezető

Menedzsment

Somogyi Tamás

Ügyvezető igazgató

Keszthelyi László

Műszaki igazgató

Nagy Zoltán

Gazdasági igazgató

Oravecz Mónika

Üzemeltetési Vezető

Szőllőssy Gyula

Fejlesztés Vezető